Sobre mí

Em  vaig llicenciar el psicologia l'any 90 i m'he anat formant al llarg dels anys aprenent eines i recursos en l'àmbit de la relació d'ajuda i el desenvolupament de les persones i els grups.
M'apassiona tot el que té a veure amb la naturalesa humana que emprèn, avança i es relaciona amb els altres de manera constructiva.
El món educatiu i social ha estat el fil conductor de la meva vida professional i ja fa una anys que també enfoco la mirada en l'acompanyament psicològic personal i la formació grupal.
Em nodreixo de diferents models aplicables al desenvolupament i la nutrició emocional. Tinc una mirada humanista , integradora i sistèmica i incorporo la Pnl i el Coaching com a eines de treball.
Em captiva la consciència del moment present de cos i ment

com un repte per estar atent@s i assaborir el que ja som.


Visc al Vallès i professionalment, trobareu la meva trajectòria a 

https://www.linkedin.com/in/conxita-luna-tarr%C3%A9s-4a9912124/?originalSubdomain=es


I els amics i amigues...ja em coneixeu







Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Amor , el origen

Què ens mou?

Lo esencial